påskledighet

Idag var det sista skoldagen och jag ska inte tillbaka förens nästa tisdag.
-Mamma kommer i morgon och vi ska gå på bio och äta lite god mat.
- På torsdag åker jag hem och sedan vidare till Helsingborg för lite shopping med mamma och sedan fotbollsmatch där de grönvita herrarna förhoppningsvis vinner! sedan har jag ett liiitet "påsklov"
- Det är vår på riktigt, (hoppas jag) och idag hade jag uppvikta chinos och vita tygskor, Lovely!
Behöver jag berätta att jag mår sjukt bra för tillfället. nu hoppas jag att detta håller i sig! :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

skönt att vara ledig :D

2010-03-30 @ 17:51:33
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0