helgen i sin helhet.

Det var en rolig valborg i växjö med massa trevliga människor, förfesten var nog mest lyckad och det var synd att utgången inte blev lika bra. Det var inget folk på sivans och för mycket folk på stallarna så jag gav upp vid halv 12 och gick hem och städade lägenheten som var ganska kladdig och smutsig efter förfesten ;)

jag och josefin bilade hem vid halv 11 tiden för det var såklart fotbollslördag igår. De grönvita herrarna tog emot Motala på hemmaplan i ett ganska växlande väder. De grönvita herrarna kämpade som aldrig förr och var så värda en vinst med ca 3-0 istället blev 1-0 i baken efter lite klödd i backlinjen som resulterade i straff. Jag har nog aldrig heller sett en sån sammanbiten, arg och besviken bror som igår. Och med all rätta!

Jag fortsatte hem till Osby för tjejkväll som även den blev ritkigt bra. Det blev massa mat och massa prat. Därefter åkte vi in till K-stad och tog en utgång på banken. Helgen har varit riktigt bra trots förkylning, halsont och förlust för killarna.


Bild från förra helgen då det blev vinst med 2-0 mot KAIF

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0