kvällsinlägg

Jag har varit helt slutkörd i huvudet hela dagen. Att förkylningen aldrig kan släppa! Blir tokig. Jag var nere en snabb sväng hos mina kusiner och skulle hälsa på, visade sig att det "bara" var tesse och Melker som var hemma så jag umgicka med de och pratade och passade även på att mysa lite med Krobbe, väldigt mysig vovve! Spenderade någon timme hos dem och det kändes skönt att veta att allt stod bra till där hemma :)

Resten av kvällen har jag spenderat i soffan framför tvn, väldigt skönt!
Men nu ska jag sova, för i morgon ringer klockan 05.30.. som sagt, jag måste snooza i en halvtimme :)


Så nu säger jag och mitt ruffs till hår godnatt!

P.S Jag kan nog ha bestämt mig om tatuering D.S
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0