Lista

Jag satt och läste igenom mina kategorier lite och kom på att det är BRA tag sedan jag körde någon "lista", så det kan väl vara dags för det nu :)

Dagens vill ha: En dundersnygg klänning!
Dagens klädsel: Pappas träningsshorts, Linne och kofta
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: världens slarvigaste knut
Dagens händelse: inget, är sjuuk. Då händer det inte mycket ;)
Dagens låt: Lisa Ekdahl - du sålde våra hjärtan
Dagens planer: Har inte haft några
Dagens saknad: Växjö
Dagens dummaste: Att jag är sjuk
Dagens sjuka: Inget
Dagens drog: Avokado
Dagens roligaste: Vänner
Dagens favorit: Magnum glassen och Colan
Dagens köp: Glass och Cola
Dagens godis: Inget, har inte ätit godis på 2½ år nu :)
Dagens humör: Trött
Dagens ord: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0