Nostalgi

Jag har tagit en nostalgitripp idag, först när jag satte mig i bilen och den första friends skivan satt i CD-spelaren. Så med låtar som Hans blå ögon, Vi behöver varandra och många andra godingar började min dag på bästa tänkbara sätt! Nu när jag kommit hem igen fortsatte jag min tripp down memory lane och letade reda på andra Friends låtar på Spotify.
När jag var liten, runt kanske 10-12 år gammal var Friends mina idoler. Så tillsammans med Ida åkte vi till Ljungby och kollade på dem:) SÅ nu sitter jag glatt och sjunger med i låtar som Blickar som tänder, Din första kärlek, Vad pojkar gör om natten, När jag tänker på i morgon och en massa andra bra låtar. Kalla mig töntig, men gud vad jag gillar detta! :)

Om ni blir liiite sugna på musiken så har ni en länk till Spotify HÄR. Lyssnar ni på det, så berätta vad ni tycker ;) 


såhär glad blir jag av musiken! hur glada blev ni? ;)
Puss&Kram 


Kommentarer
Postat av: Adele

du och dina friends-skivor;)

2010-05-18 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0