Onsdag

Hej hopp!
jag har haft en rolig dag idag trots att jag gick upp halv 7. Men jag fick i alla fall vara tillbaka på praktiken igen och tillsammans med barnen har vi varit ute några timmar i skogen och haft det mysigt. det blev en kort dag på praktiken då jag fick gå redan 12.15 då barnen skulle gå och sussa. Jag åkte inom Team Sportia i jakt efter ett par regnbyxor som behövs nu på praktiken, när man ska vara i sand och ifall det skulle börja regna. Men det fanns inga som passade mig och min plånbok. Så när jag kom hem körde jag ner på family house och kollade, ingenting där heller, dock hittade jag ett par snygga leggings och par korallröda shorts som kommer passa utmärkt till bruna ben och Turkiet resan i sommar! :)
Jag åkte vidare hem till mamma och lagade lite mat till oss två och sen fick jag med mig Titti in till Kristianstad för att fortsätta min jakt på regnbyxor och hittade ett par på herravdelningen på Intersport för 300:- :) hur bra som helst.
Nu har jag landat i soffan och ska hälla upp ett kallt glas juice till mig och kolla på Biggets Looser!




Såhär snygg är jag när jag är ute med barnen! ;)
Hoppas att ni också har haft en bra dag! :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0