söndagkväll

Jag har fått lite plugg gjort idag men jag har en hel del kvar, så jag är vaken några timmar till och kör järnet så länge jag orkar. På någon konstig vänster får jag mer gjort på kvällarna än på dagarna. Tur är väl det, i alla fall i detta fallet :)

Jag och Madeleine vi tog en lite promenix innan och åt glass, det var jag värd tyckte jag. Och gott var det också :)
vi pratade om lite allt möjligt och gick runt lite på campus och fifilurade.
I morgon ska jag upp kvart i 8 och ringa till doktorn och förhoppningsvis få en tid vid halv 1 så jag kan få en rutinkontroll. Så jag ska sätta igång med plugget och få lite gjort.


Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses!

P.S De grönvita herrarna drog till med en 5-2 vinst mot Tenhult idag. Det var minsann på tiden och det kunde nog inte komma lägligare än i en bottenstrid :) D.S
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0