Storrökare som 2åring.



Vad är detta!? Jag blir sjukt förbannad och irriterad över att man som förälder kan tycka att det är okej för en 1½ åring få testa på att röka en cigarett för första gången. och det har idag resulterat till att han röker 40!! cigaretter om dagen, han är två år gammal! Det är helt sinnes. Hur kan man som förälder inte ta sitt ansvar eller veta hur farligt det är med cigaretter och hur kan man därefter tycka att ens son är hälsosam när han får i sig allt det skit som finns i ciggaretter. Jag undrar hur barnets lungor ser ut!
Får han inte röka får han abstinens och blir våldsam och dunkar huvuet i väggen och säger att han blir yr utan dem.

Jag är så emot att röka och även om jag har tagit ett bloss eller två under hela mitt liv är det inget jag är stolt över. Plus att det smakar skit! Jag har så svårt att förstå pappans sätt att se på hela situationen, det är helt absurt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0