Hemfärd

För tillfället sitter jag i bibblan och försöker göra något vettigt av min eftermiddag. Jag har kommit lite närmare slutet och är färdig med en fråga! ;) Kroppen går på sparlåga så det ska bli fantastiskt skönt att få komma hem till kycklingfilégryta vid 6 tiden idag och sedan se fram emot en dag på Ullared med mamma imorgon! Jag har föräldrarlängtan och mamma och pappa har nog minsann lite Elinlängtan, mamma ville att jag skulle komma hem lite tidigare så vi kunde äta lite tillsammans, så vid 17.20 sitter jag på tåget hem. Otroligt skönt att det inte tar mer än 50 minuter hem! :)

Jag ska försöka få lite grepp om nästa fråga i vår uppgift innan jag ger upp och går hem till lägenheten för lite snabbstädning och packning!

Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses!
Ta hand om er! Puss&Kram

P.S Det blev förresten en fotbollsvinst för de grönvita herrarna i deras sista match för denna säsongen. Kan också tillägga att jag är fortfarande på strålande humör, och det är jag så otroligt glad för! TACK, Puss D.S


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Elin har alltid koll på läget ju:D

2010-10-05 @ 15:44:05
Postat av: Emelie

Bra vma :D

2010-10-05 @ 18:58:34
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag hade faktiskt räknat med att köpa nya skor, och jag antar att du shoppat för lite mer än jag idag ;) hihi.

2010-10-07 @ 00:05:06
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0