höst och söndagsdepp

Jag kommer ihåg känslan som infann sig i min kropp när det blev söndageftermiddag och tanken slog mig att jag det var skola dagen därpå. Känslan att gå upp när klockan ringde eller att komma hem efter en lång skoldag och veta att man skulle göra läxor, var inget jag tyckte om, det gör jag inte idag heller. Så nu ligger jag här, ensam i min soffa med samma känsla (även om det inte är något schemalagt i morgon) så finns den där. Samtidigt tror jag att en höstdepression har hittat mig också. Jag tycker om hösten, på dagen när det är ljust, när det inte regnar och när jag inte är själv (Ett undantag är kvällarna när jag får tända ljus och ligga i min favoritfamn).
Som tur är får jag i alla fall bra besök ikväll, då min hockeyspelare är i vetlanda för match och är inte här förrens om fleeera timmar.

Puss&Kram på er!

P.S För tillfället sitter jag och muntrar upp mig genom att kolla på resor till värmen. (Den shoppingen ingår INTE i mitt shoppingförbud som jag och Cilla har, så det så!) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0