18 september!

Det är lördag vilket innebär utgång ikväll! Eftersom att jag fyllde 20 över sommaren så är det dags för att fira det med en förfest i lägenheten! jag är sjukt taggad och jag hoppas och tror att kvällen kommer blir huur bra som helst. Ikväll kommer det ca 20-25 pers till lägenheten, så alla får en kvadratmeter var, bra va!? ;) neeh, men det kommer bli sjukt trångt men finns det hjärterum finns det stjärterum ;) Right? Så det ska nog bli bra!

Jag håller på att städa lägenheten efter en pannkaksfrukost hos Cilla, underbart. Dagen kunde inte börjat mycket bättre! :) Jag ska i alla fall fortsätta med det tänkte jag så jag blir färdig nångång.

Ha en bra lördag, det ska jag minsann ha!
Idag håller jag mina tummar för att de grönvita herrarna drar hem en vinst till, precis som förra helgen då de säkrade sitt division två kontrakt! :D

Puss på er!

P.S Idag är det 3år!!! sedan jag slutade äta godis, sjukt stolt! ;) D.S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0