Hej träningsvärk!

Godmorgon!
Jag har sovit sjukt dåligt inatt och jag vet inte om det beror på att jag har sovit själv eller för att jag är förkyld och hostig. Antagligen lite både och antar jag! Men jag är uppe nu, efter lite om och men, jag ska nämligen baka nu på morgonkvisten så jag hoppas att jag har huvudet på skaft och inte gör något fel, för jag kommer inte orkar göra om det! ;)

När jag är färdigbakad ska jag plugga och skriva en text till morgondagens seminarium. Om det är roligt eller inte får tiden utvisa, men det ska nog gå bra tror jag!

Jag har sjuk träningsvärk i benen idag och det pga att jag är världens sämsta på att strecha, när jag kommer hem slänger jag mig antingen i soffan eller i duschen och sen är det där med streching bortglömt! Så jag får väl stå ut med värken, det är ju bara ett tecken på att jag faktiskt tränade igår och det är jag nöjd med :)

Nu ska jag sätta igång lite bra musik och börja baka! :)
Vi hörs senare under dagen antar jag!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0