helgen i sin helhet

Jag har varit hemma under helgen därav har uppdateringen uteblivit! Det var en mysig hemmavistelse och det var mysigt att få träffa hanna och titti igen som jag inte sett på evigheter känns det som.. Vi tog en utgång i Kristianstad och nu i efterhand så var det ända roliga att vi tjejer gick ut tillsammans, så jag var ändå nöjd :)

Igår var jag även en snabb runda på IKEA och köpte en ny expedit hylla till lägenheten, så nu finns det plats för mer förvaring, vilket är behövligt i min lilla etta :) Tänkte visa hur det blev senare ikväll.

Idag ska jag, Ida och Cilla träna i simhallen och vi ska faktiskt simma idag :) det var längesedan så det ska bli kul! Därefter ska jag plugga och göra uppgiften tills morgondagens seminarie. Wish me good luck!

Nu ska jag fixa mat eller något så jag inte får kramp i simbassängen! ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svensson

Jag var i Kristianstad mellan torsdag och fredag;D Jag hatar att köra dit, tråkigt som fan.

2010-09-27 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0