Tisdag 14/9

Det är verkligen höst ute! Det har regnat till och från hela morgonen och jag lyckades försova mig en stund i morse. Sen att det var svårt att stiga upp från min favorit famn är en helt annan sak ;) Jag har i alla fall tagit mig till bibblan för grupparbete om inskolning. Det är faktiskt väldigt intressant, men jag hoppas att vi kommer en bra bit på vägen idag, så det inte blir så stressigt i slutet.

Nu ska jag återgå till uppgiften!
Vi hörs senare!
Puss&Kram

P.S Idag börjar One Tree Hill säsong 8 D.S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken kanal elin?????? !!!!!

2010-09-14 @ 13:23:18
URL: http://myrbackmadeleine.blogspot.com
Postat av: kusse

och alla andra superbra serier. TJOHOOO! Gossip girl och 90210

2010-09-14 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0