Effektiv tisdag!

Det har varit en sjukt effektiv dag idag! Dagen startade vid 7 då klockan ringde och vid 8 var det dags för föreläsning, men vi gav upp i pausen och gick till i bibblan och pluggade.. (gick efter en halvtimme, då det kändes onödigt att sitta där utan dator) Jag och Alexander tog en löprunda runt trummensjön istället i solen. Väldigt skönt, sen behöver vi inte prata om hur det gick ;)
i eftermiddag har jag plockat lite i lägenheten och har faktiskt fyllt första flyttlådan med lite skitsaker som ändå inte används just nu och som bara ligger och tar en massa plats i skåpet! ^^
Jag han även med en promenad runt trummen med Cilla! :)

Om 3 minuter ska jag springa till tvättstugan och tvätta upp en bra tvätthög som har lyckats samla ihop sig under några dagar! ^^

Vi hörs!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0