Heelg!

Efter en lång vecka med tidiga dagar och sena eftermiddagar tar jag med mig min kära ner till Skåneland för en mysig och fullspäckad helg! Redan i eftermiddag tar vi oss in till Kristianstad till Bror och Mia för att sedan gå och avnjuta en konsert med Håkan Hellström, som jag har längtat efter denna dag! Det ska bli otroligt roligt att få se Håkan :) Det blir sedan en övernattning hos Kristianstadsparet. 
I morgon ska vi kolla på de grön vita killarna när de har träningsmatch och förhoppningsvis blir vädret som de lovat, 15 plus och sol. Det blir pappas grillning på kvällen och söndagen ska vi upp en snabb runda på IKEA och äntligen fixa sängar och jag ska nog bli med min första golvlampa :)

Jag kommer njuta denna helgen så det står härliga till!
Ha det så bra!
Puss och Kram


IKEA 349:-


Kommentarer
Postat av: Sandra

ha så kul på håkan ikväll och njut lite åt mig också :)

2011-04-08 @ 09:54:10
URL: http://sjosefsson.blogspot.com
Postat av: Björn Svensson

Kan ni köpa en lampa till mig? den är jätte liten, råka ta sönder min.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20140453

Den lampan, fast i lime grön (A) hör av dig på sms!

2011-04-08 @ 11:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0