Fredag och helg

Efter en hel vecka med grupparbete och hemtenta är jag äntligen färdig med allting och jag tar en välbehövlig helg! Veckan har varit innehållsrik, trots arbeten har jag hunnit med att hämta mitt jobb schema, jag har nämligen fått extrajobb på Akedmibokhandeln och ska börja nästa fredag, känns väldigt bra! :)
Jag har även hunnit med att kolla på när min kära och hans hockeylag vann över Jonstorp i onsdags och är därmed klara för slutspel. Mamma och pappa gjorde även en överraskning och kom och kollade på hockeyn, vilket var väldigt roligt! På kvällen blev det en utgång på sivans med trevligt folk :)

Ikväll efter att hockeyträningen är slut bär det av hemåt till mamma och pappa och en helhelg där hemma, alltfrån IKEAbesök, god mat, mys med bror, Mia och Messi ska hinnas med!

Allt flyter på otroligt bra för tillfället och ingen njuter av det mer än jag :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :) är jobbet på Grand eller i stan? :)

2011-02-11 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0