Torsdag

Det är redan den sista mars, tiden går så otroligt fort. Men jag är glad över att våren snart verkligen är här och den för med sig så roliga saker också! Redan nästa vecka är det dags för Håkan Hellström i Kristianstad, någon vecka därefter är det dags att börja packa lite smått! :)

Jag har äntligen börjat leva igen, känns det som. De fyra veckorna på praktiken var riktigt bra, men de tidiga morgnarna gjorde att det även blev tidiga kvällar och jag träffade inte så mycket folk eller gjorde inte så mycket heller under de fyra veckorna. Denna veckan har vi skrivit på rapporten, som blev färdig idag. Så nu har jag äntligen ett liv igen! Nu när jag börjat leva igen har jag även tagit tag i träningen också och har sprungit runt sjön 3 gånger sen i söndags, riktigt skönt! :)

Ikväll ska vi tydligen på hockey i Tingsryd, är inte sådär jätte pepp på det efter springturen, men det ändrar väl sig sedan hoppas jag :)

Ha det så bra!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0