Eric Amarillo

Min dag blev genast mycket bättre när jag fick träna lite på gymmet och rensa tankarna en del, så nu är min dag som alla andra dagar brukar vara.
Jag har även varit hos Telenor och fixat lite med min nuvarande telefon. Jag har hela tiden trott att jag haft ett abonnemang som går ut till hösten, tydligen inte. det går ut i Mars nästa år! Så nu är det jag som har tagit tummarna ur och skrivit över abonnemanget på mig och ska om någon vecka äntligen ha en Iphone i min ägo! En vit Iphone 4 ska det förhoppningsvis bli! Jag håller tummarna för att allt ska gå vägen :)

Förtillfället sitter jag och lyssnar på Om sanningen ska fram med Eric Amarillo :) och väntar på Josefin som ska göra mig sällskap under kvällen :) Mysigt, minst sagt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0