Måndag och ny vecka

Jag är upp med tuppen.. eller kanske inte, men några timmars sömn till hade jag gärna tagit emot. Men jag ska vara vi bibblan om  30 minuter och jag har inte hunnit äta frukost, fixa till mig och sitter fortfarande i pyjamas. Det har redan h'nt en del trots att jag bara har varit vaken i 30 min. Jag har ringt till sjuksysteryster och ska till campushälsan vid 10 för att kolla upp så att jag mår okej, jag har även hunnit tacka nej till jobb! Vilket var riktigt tråkigt, hade mycket hellre jobbat än att sitta i bibblan och plugga idag. Men så kan det vara ibland..

Nu måste jag nog lägga på ett kol så jag inte kommer försent.
Ha en bra dag!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0