Måndag

Jag är hemma på lunch för tillfället, ska snart tillbaka till skolan för en allra sista lektion och därefter tar jag sommarlov! Hur skönt är inte det då!? helt underbart om ni frågar mig! Det är mycket på gång och jag är så otroligt lycklig för allting! Att ens ha ett sommarjobb som är roligt är för mig helt fantastiskt, efter att ha haft jobb som jordgubbsförsäljare, diskare och telefonförsäljare ska detta sommarjobbet bli riktigt rolig! :D Men innan det är dags för det, ska vi hinna med en sväng till mamma och pappa igen, redan till helgen. Vi ska hinna med champangefrukost, student, Eldkvarn och resan till Kreta är om 1½ vecka! Jag njuter för fulla muggar :) 


Ska bli skönt att komma iväg igen! :)

Puss&Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0