Torsdag!

Heeej!
nu har det gått några dagar sen flytten och vi har hunnit bo in oss ytterst lite i vår tvåa. Den är helt underbar och jag ska försöka fixa lite bilder på den någon dag när jag har tid och lust för det ;)
Att gå från en etta på 25 kvadrat till en tvåa på 41 är för många kanske inte så stor deal, men det var det hos oss, i alla fall ho mig. Att få kunna stänga dörren till sovrummet, ha ett köksbord, en riktigt hall och massa annat bra är ren lyx för mig just nu! :)

Idag har jag vaknat på fel sida, trots en bra natt! Vet inte varför, men ibland är det nog bara så!
Jag har verkligen tagt en slowstart på dagen med god frukost och lite One Tree Hill avsnitt, ska slänga i mig något ätbart snart innan jag sticker iväg på träning med Ida och Martina! Jag behöver nog rensa huvudet lite på löpbandet.

Ha en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0