Nytt år!

Det var ett tag sedan det skedde en uppdatering här! Men nu kommer det ett iaf :)

Jag har haft en underbar jul med mina nära och kära. Jag är väldigt tacksam över att jag fick tid att träffa alla fina släktingar under den veckan jag var hemma! Jag är även väldigt glad över att se de fem Goa tjejerna samlas och ta igen en massa förlorad tid med varandra :) tack för en bra vecka!

Det nya året firades in med min kära och fantastiskt sällskap i metropolen Alvesta! Tre rättersmenyn blev en succé och med det bra sällskapet som var samlat, kunde inte kvällen/natten/morgonen inte bli annat än lyckad! Tack!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

va snygga ni är och klänningen va läcker! :)

2012-01-02 @ 20:56:46
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0